lørdag den 15. september 2012

Hvor heldig er jeg lige!

Idag skal jeg tilbringe dagen med at kigge en dygtig kok over skulderen - og jeg glæder mig!

En utrolig sød italiensk mand jeg kun har mødt få gange - Thomas har arbejdet lidt sammen med ham og har udviklet sig til venskab mellem dem. En enkelt gang har jeg haft æren af hans mindst lige så søde kone - håber hun kigger forbi idag. Det er bestemt mennesker vi skal se mere til :0)

Han fortalte han idag skal lave spændende med til et selskab og jeg er velkommen!

Sjovt som ens verden er i retning. Rejsen til Rom gav mig en helt særlig følelse, følte mig hjemme. Ligner befolkningen, er vild med sproget, maden og menneskene.

Pludselig dukker italienske mennesker op - og så ovenikøbet en kok!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...