lørdag den 15. september 2012

En på opleveren!

Min dag er gået med hårdt arbejde - af den sjove slags.
Har fået lov at gå i hælene på en dygtig kok hele dagen, eller det troede jeg, for hans planer var anderledes!

Jeg måtte være med. I langt højere grad end jeg havde turde håbe på.
Tilberedning, anretning og det hele. Tilsmagning også og må indrømme jeg lurede lidt da hans svar til mit spørgsmål om, om han ville tjekke var "jeg stoler på dig".

Ikke kun er han dygtig, men også en god og tålmodig lærer.

Desværre glemte jeg at tage billeder af maden, men køkkenet fik jeg da.

Sidder nu træt i bussen på vej hjem og fordøjer, vildt som tiden er fløjet afsted!





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...