torsdag den 20. september 2012

Advarsel, kvinde indlæg!

Hvorfor i alverden skal noget så naturligt være så bøvlet?! Her taler jeg naturligvis om mensturation.

Fordi jeg netop ikke kommer nemt over det og lider af migræne tager jeg 3 pakker p-piller i træk. (det er anbefalet af neurolog).

Heldigvis slipper jeg udenom migræne ved at have medicin der virker noget så fantastisk (de fleste gange).

Men denne gang er blødningen ligesom bare startet og så kan pausen jo lige så godt holdes ikk'

Men er du vimsen det lader mig ikke slippe let. Har det i den grad som en med en ordentlig omgang influenza, og er kørt over af en damptromle eller noget - for noget der slet ikke giver mening, jeg skal nemlig ikke bruge de der møgæg!

Æv at have ondt af sig selv siger jeg bare. For min tøseaften bliver degraderet til "jegskalbaresiddeietsofahjørneogsynesdeterskidestrengt - aften"

Godt jeg har et job hvor tempoet bare er mit og aldrig vanvittig højt eller hektisk, men ligesom bare være i det er lige fanger. Det rækker energien nemlig til, men så er det nok også udsolgt, men skidt - det er nemlig verdens bedste job - hvis I skulle være i tvivl :0)

Vil ikke byde jer billeder, men i stedet vise hvad dagens pause er gået med - shopping :0)
Lige her

1 kommentar:

  1. ja det er sørme ikke altid nemt, jeg har fået p piller siden jeg var 14 fordi jeg blev så syg af det. Jeg var heldig at mine problemer forsvandt, men er nu også lidt i en fase om jeg gider de p-piller mere, fordi det er nok ikke skide sundt for ens krop.... meeeen så sidder man med de skide smerter og det er der jo heller ikke meget ved

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...