lørdag den 4. august 2012

Ævs sikke en start på dagen

Vi spiste igår på cafe Føniks og jeg skal ikke kunne sige om det var fløden, men i hvert fald gik min mave noget amok og natten gik med at rende frem og tilbage på wc.

Som om det ikke er alt rigeligt er jeg vågnet med hovedpine! For dælen da også!!

Så en stille formiddag til mig tak - så er det altså vidunderligt at være velsignet med en familie der sover længe.

Rejsebeskrivelserne skal selvfølgelig også have en afdeling om Polen - men der skrives kun når det er hyggeligt, så tålmodighed ;0)

Her er lige et skønt billede fra turen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...