onsdag den 15. august 2012

Tirsdagsoplevelser

Min tirsdag bød på strikkeklub, hvor jeg ganske priviligeret fik lov at have den smukke lille Emma en del i armene. Der er bare ikke noget der slår sådan en bette bebs <3

Desværre glemte jeg at tage billeder - dem må I have til gode.

Inden da havde jeg været til kiropraktor - mig!
Der bestemt ikke er rende til læge typen, men mere rende udenom.

Men selv jeg kan mærke at alt i ryggen spænder og hovedpine er en alt for ofte følgesvend, det går jo ikke.

Hun mente som forventet at intet alvorligt er på spil, blot en on cirkel af spændinger og et bækken der har fået arbejdet sig skævt, så det er jo fint og kan fikses.

Synes faktisk jeg i mit job er god til at være i gulvhøjde og lade dem selv. Men indimellem er det svært at ungå barn på armen.  Så nok fornuftigt at have fat i en fagperson til at hjælpe med øvelser.

Dagens gode nyhed, tadaaaaaaaaaaaa I love it!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...