mandag den 13. august 2012

Sikke en mandag!

Mand jeg elsker mit job <3

En hel dag udendørs i sommervejret med 4 stk lækre smårollinger fulde fra kram og delen så meget ud af sandkager at sandet er alle vegne.

En formiddag med ynglingskollegaen, frokost i græsset og ren råhygge og eftermiddag i haven - så passer det nemlig med skygge begge steder.

Mens rollingerne boblede sødt kom Rasmus hjem fra 1.skoledag på 0htx. Han have rundet bageren og havde chokolademuffins med hjem. Den knægt altså <3
Lige så teenager egenråden og riveni hår fustrerende han kan være. Lige så betænksom og kærlig kan han være, Elsker den tossede unge!

Om lidt venter cafetur en med veninde jeg holder af. Kender I de der venskaber der ligesom bare er fra start - sådan en er hun. Og så har hun en skøn familie og vi går alle godt i spændt - den slags værdsætter jeg.


Jeg er heldig <3

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg.... sidder og smiler efter at have læst det igennem, håber at dagen i morgen bliver lige så dejlig...

    SvarSlet
  2. Søde dig :0)
    Er så fantastisk at blive overvældet af den der "Dam jeg er heldig" følelse.

    Sikker på idag bliver lige så skøn - glæder mig til strikkecafe i aften :0)

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...