fredag den 17. august 2012

Hvor hører det til?

Min formiddag gik på legeplads med en kollega der bor lige om hjørnet.

Hun har i fritiden en pandekagebiks. Det vil sige hun kører land og rige rundt og sælger pandekager.

Ih hvor lyder det bare fuldstændig fantastisk og lige noget for mig sådan at dyrke hobby.

Her hjemme er der hånd-arbejde/værk det fylder.

Jeg strikke og syr og min bedre halvdelen arbejder i træ og laver knive.

Men det er bare ikke nemme markeder at komme ind på. Jeg går en smule i tænkeboks. Måske skal vi sætte lidt mere ind. Bestille stande til næste års hobbymesser... Men interessen virker nærmest ikke eksisterende. kunsthåndværkermarkeder hører vi ikke rigtig til på, mener hende jeg mailede med. Men hvor så?









2 kommentarer:

  1. hmmm ja den er ikke nem at finde de rigtige markeder og det skal jo heller ikke være for dyre stande.....

    SvarSlet
  2. Det er varer der gør sig langt bedre i hånden end på billeder, så vi skal klart ud med det.

    Men markedet er sejt.

    Vi er nok det hjem med flest fede køkkenknive :0)

    Er gået mere igang med at granske. Kunsthåndværkmarked måske..

    Skal afsted på et idag så må lure lidt :0)

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...