mandag den 27. august 2012

Drømme..

Kender I de der drømme ?

Om bare at kaste sig ud i det og turde..

Have alle de lækre garner og fantastiske metervarer liggende og kunne sælge til andre med samme passion :0)

Åbne en webshop (jeg er nemlig ret glad for mit job), have et værksted med weekend åben, plads til salg og strikkehygge og bare være i det univers - det drømmer jeg tit.

Og så pludselig har jeg fået en kontakt til Italiens uldgarnsparadis..Om det bliver mere aner jeg ikke, men det skal undersøges..

Så dukker der bunkevis af spørgsmål op.. Kan det overhovedet sælges? synes jeg møder mange der ikke er glade for uld.. Kræver selvfølgelig jeg kan li garnet og strikke op så modellerne er klar.
Men Italien, jeg taler jo slet ikke italiensk - men mon ikke det kan løses.

Og nu tankerne alligevel stikker af.. Kunne jeg forhandle andre ting? lækre kendte garner? måske tilhørende bøger? og hvad med metervarer af skønne designere?

Årh hvor der drømmes..

Lokalerne om hjørnet er stadig ledige, men 4500 om måneden er jo noget af en sjat..

Men måske kan vi arrangere noget her i huset, bygge om på loftet hvad ved jeg..

2 kommentarer:

  1. En dødsdømt fange blev engang spurgt om han havde noget at sige inde dommen skulle udføres? JUST DO IT var alt han sagde...
    Nike har sagt det lige siden...
    Jeg siger det rimelig tit til mig selv (og svarer ikke altid bland dig uden om!)...
    Ville det gøre dig glad?
    Ville du kunne overskue det?
    Hvor langt et tilløb skal du bruge?
    Vil du gøre det alene?
    Føles det rigtigt?

    Jeg syntes at det lydder fantastisk, og vil hjælpe så meget jeg kan, hvis du har lyst...

    Just do it...
    Eller
    Just dream it...

    Glæder mig til vi ses senere, selvom jeg har børnene med på slæb!

    Kram

    SvarSlet
  2. Kloge ord!

    Egentlig er jeg god til at leve så mange drømme ud. Har boet på flere måder fordi jeg drømte om det.

    Rejste til Rom og så det jeg drømte om.

    Sagde mit faste job op og blev privat børnepasser, fordi det var min drøm.

    Men alt sammen ting der ikke havde gígantiske økonomiske konsekvenser.

    Det er her min bekymring går..

    Men tak, hjælp modtages med kyshånd :0)

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...