fredag den 31. august 2012

Der skal siges farvel

Det er jeg slet ikke god til. HADER at skal slippe "mine" rollinger.

Hver eneste gang er det følelsen af at de her børn er helt særlige og øv altså.

Men denne gang er det hele 2 idag! Det er altså mange når flokken består af fire stk.

Jeg ved de nok skal klare sig, de er seje! og bare sådan nogle lækre rollinger som de kun kan holde af hvor de bliver taget imod - det er jeg slet ikke i tvivl om..

I aften venter kæreste - og dase - tid og jeg glæder mig.

Synes jeg er mør i kroppen. Måske er det bare dagens begivenhed der sætter sig, måske er den bare træt den gamle krop som slet ikke har fået varme nok selvom det imorgen hedder efterår, jeg er slet ikke klar.

Jeg stemmer for den hygger sig med strikkepinde og mad er noget der kommer udefra - jeg ved jeg ikke bliver sagt imod ;0)


Faldt lige over et billede. Rasmus og oldefar på oldefars 70 års fødselsdag - næste år bliver han 80 :0)
De skal jo blive større de rollinger ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...