søndag den 26. august 2012

Den skønneste lørdag

En tur omkring bageren og hen til paradis - det kaldte vi huset dengang jeg også boede i det.

I stueetagen boede jeg og på 2 sal en dejlig veninde. Dengang var i begge alenemødre og nød godt af fællesskabet med de dengang noget yngre børn.

Vi ses alt for sjældent og snakken går lystigt - pludselig var det tidlig eftermiddag og jeg måtte drage hjemad.

Holder af hendes selskab <3


Til dagens anden aftale med en et noget nyere bekendskab. Som bor lige skråt overfor.

Hendes kæreste er på fisketur så der skulle tøsehygges med datteren på 3 år.

Hun inviterede på skøn mad og Thomas rundede lige til den. pludselig var det sen aften og gabene satte ind.

Som I kan se - ingen billeder. Jeg var i nuet. Nød dagen, de søde kvinder og en lille prinsesse - som er fuldstændig forgabt í Thomas - hov det har jeg et billede af - på den anden enhed - så det kommer.

Søndag byder på garn og vasketøj, men han den lækre <3 jeg klager ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...