onsdag den 6. juni 2012

Nu som en slags freelance strikker

Var i går i stof2000 - mens der var lukket, nøj at gå der og kigge på alle de skønne sager uden at blive forstyrret :0)

Men var der nu fordi de skal bruge en strikker - og det blev mig!  Det er så fedt. Elsker jo at sy og strikke, så nu skal det gøres til udstilling i butik - jeg glæder mig.

Er allerede gået igang. Var nemlig i vores skønne strikkeklub igår, ikke at jeg er vanvittig produktiv der, men det er så skønt at grine i den grad men en flok skønne kvinder :0)

Håber I alle får en dejlig dag :0)

4 kommentarer:

  1. Hvor spændende at du skal være strikker for en butik håber at du får lavet en masse fede modeller :-)

    SvarSlet
  2. Det er ret fantastisk synes jeg.
    Vil så gerne det kreative :0)

    Nu mangler døgnet bare timer, men jeg klager ikke - skønt at ha tiden fuld af gode ting

    SvarSlet
  3. Syntes at det er vildt snyd og vildt sejt... Glæder mig til hvad du får lavet. Stort tillykke.

    SvarSlet
  4. He, he hvor er du sød :0)

    Med dine talenter er du bestemt en fangst for enhver kreaelsker.

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...