mandag den 4. juni 2012

Jeg blev fejret af mine skønne familie og fik fine fine gaver.

har længe sukket efter en lækker kuffert og se lige hvad jeg fik af min skønne kæreste - den fedeste samsonite!!!

Min skønneknægt må nu med mor ind og se tøsefilm, jeg fik nemlig gavekort af ham til bio
 :0)

Og så skal der indkøbes stoffer - af den bløde slags naturligvis, fik nemlig både gavekort til stof2000 og cash - tror I lige jeg glæder mig ;0)

Tak tak tak, men mest af alt fordi I ville være med til at fejre mig - beklager købekagen..

Men med hovedpine og bøvl i kroppen, blev det Thomas der klarede det - og af bedste mening tømte Netto for kage <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...